Det er vigtigt, at butikken altid er top trimmet, så kunden får den gode oplevelse og dermed forhåbentlig køber mere. Defekte lyskilder skal udskiftes og spots skal rengøres og justeres, så de altid peger på varen og ikke i loftet eller på gulvet.
Vi har mange års erfaring med servicering af detailbutikker og vi har udviklet et redskab, der er med til at spare butikken penge – “SERVICEHÅNDBOGEN”.
En serviceaftale med Spot Installation omfatter udarbejdelse af en servicehåndbog. Ved første servicebesøg i butikken dokumenterer vi butikken ved at affotografere spots, el-tavle og andre relevante områder i butikken. Oplysningerne samles herefter i servicehåndbogen som vi anvender som planlægnings- og opslagsværktøj. Inden et servicebesøg slår montøren op i servicehåndbogen og sørger for at servicevognen er opdateret i forhold til lyskilder m.m. Desuden anvender vi regelmæssigt servicehåndbogen til telefonisk fejlhjælp på el-tavlen.
Servicehåndbogen er med til at effektivisere vores arbejde og dermed spare dig penge.
Ring eller skriv til Michael for at høre nærmere.
Itab
Øens Murerfirma
Multi Q
Kompleet bygning & inventar
Oscar Jacobson
Sunset Boulevard
Datea
COOP
Københavns Lufthavn
Inspiration Drift
3L Entreprise A/S
Le Petit Rouge ApS
2LP A/S
On The Spot
Hotel Grand Joanne
Alltech
ShopConcept A/S
Metro Therm
Sport Danmark
Inwear
Matinique
HF-Centret Efterslægten
Intersport Group Denmark A/S
Matas
Phase One
Cafe Wilder
Café Victor
Kronborg Sikring
Amager Hospital
Companys
Loreal
Gosh
Formel B
Restaurant Fiat
Sorvino Brands
Wolt
Flammen
ImageCreator
Taurus
Newsec
Balder
Cej Ejendomme
Cafe Quote
Dag H
Kontra Kaffe
Lagkagehuset